Wednesday, March 16, 2011

La-Edri Second Hand

La-Edri Second Hand, İstiklal'den Sıraserviler'e çıkarken Çukurluçeşme sokak üzerinde yeni keşfettiğim bir dükkan.



Bu dükkanı internette, dergide vs. görmemiştim, o yüzden ben yeni keşfettim, yoksa 1.5 yıldır açıklardır. Şunu söyleyebilirim ki, bugüne kadar İstanbul'da gördüğüm en düzenli ve temiz dükkan, ayrıca çok tatlı bir sahibesi var. Diğer bazı ikinci elciler kadar büyük olmasa da, çok düzenli, yani elbise bulmak için küf kokan sepetler, kutular karıştırmıyorsunuz.

Bu kırmızı ayakkabılarda da aklım kaldı, gidip alsam mı acaba?

Üstelik bu hafta, palto, ayakkabı dahil her şey sadece 5 liraymış. Ee ben de fırsatı kaçırmadım tabii, 3 süper elbiseyi dolabıma ekleyiverdim, şimdilik aldıklarımı kendime saklıyorum, siz de gidin siz de alın...



Adres tarifi vermek gerekirse, İstiklal Cad. Mis sokağın karşısındaki T-box'un sokağından gidip, sokak bitince sola doğru yürüyüp yine ilk sol sokağa, çukurluçeşme'ye girin, sokağın sonuna doğru La-Edri'yi göreceksiniz.


Görseller: La-Edri Second Hand Facebook

2 comments:

Kunegond said...

Ben burayı biliyorum:) Ama 5 liralık kampanyadan haberim yoktu. Elbiselerini güle güle kullan. Ben bir aralar eski dantelden (19.yy)bir gelinlik görmüştüm. Haliyle pahalıydı. Gerçi bedenime uysa alabilirdim. Yeniden evlenmek isteyecek kadar süperdi:)

Unknown said...

belinde küçük yapma çiçekler olanı diyorsan hala duruyor, enfes bir şey:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails