Wednesday, May 5, 2010

Müzikli Çarşambalar/Musical Wednesdays-Hayko

Taktım yine bu hafta Hayko'ya. Bünyeme de pek iyi gelmiyor açıkçası, bir yandan 'Muska' bir yandan Hayko garip garip kabuslar görüyorum, sonra kendimi tutamayıp yine Hayko dinliyorum, yine kabus, off.... Çık rüyalarımdan Hayko, rica edeceğim, git kendine başka eğlence bul n'olur....

Bu iki şarkısına takığım, bu arada Hayko her hafta Okan Bayülgen'e çıksın istiyorum, çok eğleniyorum.



Benim de bugün bir derdim var, bunu bilmek maalesef elinde değil, çürük bir parçam beni terk etti, bunu tekrar yeşertmek elimde değil, gönül isterdi balık olsaydım, maalesef unutmak elimde değil...



Hiç aklımda yokken, bir ışık yanar, yol gözümü dağlıyor bak ağlasan da boş, bende ki zehir kadar sarhoş,  bu nehir gibi akan sular, ne çok olur bu gözlerde yaş, tadı yok, çok zor olur bir daha...

Bu adamın şarkı sözlerindeki bazen pastoral bazen arabesk bulduğum tadı ve Türk Sanat Müziği eğitiminin getirdiği nağmeleri çok seviyorum, bir de brutal vokal olmasa (ben her seferinde burada yazacağım, içimde kalmasın). Bir de ben daha bir şekline alışamamışken, daha da garip şekillere giriyor, biliyorum metal sertlik filan ama, imaj hiçbir şeydir susuzluk herşey yavrum ya, mualim bir imajla söylesen bu şarkıları daha sert olur inan.

Herşeye rağmen seviyom seni Haykooooo

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails