Friday, March 26, 2010

Fotoğraflı Cumalar- Photography Friday- Tim Flach

Fotoğraflı Cumalar'ı bu hafta internette fotoğraflarına rasgeldiğim bu inanılmaz hayvan fotoğrafçısına ayırıyorum. Hayvan fotoğrafları normalde sanat fotoğrafçılığı olarak görmediğim bir alan, ama Tim Flach harikalar yaratıyor bence.

This week's Photography Friday is reserved for an amazing animal photographer that I found in internet. I don't usually count animal photography as art photography, but I think Tim Flach's photography is no ordinary animal shot.








Yarasalar favorim. Özellikle son fotoğraftaki Bay Drakula...
The photos of bats are my favorite. Especially Mr. Dracula at the end...

Güzel desenli bir hayvan şu zebra.
Zebra is a sure cool patterned animal.

Domuzcuk...
Piggy...

Ve evcil bir kertenkele...
And a lizard as a pet...

2 comments:

pk. said...

tahmin et bebeyim hangi fotorafla beni can evimden burdun? çalacağım.

Unknown said...

bu fotoyu senin için koymuştum zaten, çaldığın iyi olmuş. Mail geldi senin comment anlayamadım bana bebeyim diyen pk kim ola ki diye:P Fotoyu görünce anladım

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails